dimarts, 13 de novembre del 2007

FI DEL VIATGE

Pere-Màrtir


Finalment arribo a les Canàries. Vull anar a Lanzarote i Fuerteventura a descansar. Platja i bon menjar.

Haig d'escriure i dibuixar moltes coses. Passar en net histories, aventures, viatges i experiències. Quant al saldo econòmic: he aconseguit beneficis. Es nota que en una altra vida vaig ser bancari. Aquells 600 € que me’n vaig emportar, mesos i quilometres després s’han quasi duplicat. Quant a saldo emocional: ja ho notaré. I, quant a saldo artístic: tinc moltes coses a dins...

Després d’uns dies a Lanzarote menjant sancocho con papas, jareas, viejas i lapas, decideixo fer turisme rural a Fuerteventura, on gran part del paisatge fa quatre dies semblava l’extensió del Sàhara i ara també, però afegint-hi centenars de cases aparellades, moltes ocupades per alemanys. Urbanitzacions i més urbanitzacions. Quina sensació més coneguda: em comença a sonar a Lloret, Benidorm o Marbella, per citar-ne només tres. Noi, això del totxo és bestial...

En fi, que queden ja poc paradisos naturals, i no sempre es pot anar a Groenlàndia, al desert de l’Atacama o a l’Antàrtida...

Com a remat em regalo els darrers tres dies en un hotel de super-luxury (crec que m’ho mereixo) a Corralejo. Obrint la finestra panoràmica de la meva habitació veig el mar a 25 metres i l’Illa de Lobos allà mateix, petit illot on només hi viuen dues famílies.

Aprofito el meu regal i ho faig ben fet: spà, massatge, bon menjar, malta i vespres escoltant la pianista... alemanya.






2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ohhhhhh, Pere Màrtir,

S'ha acabat el viatge!!!!, snif, snif. I ara què?. No hi hauran més aventures, encara que no siguin collita pròpia????. Ohhhhhh!!!!!

Bé, bromes a part, tard o d'hora tenia que arribar el final, i val a dir que la collita ha estat del més gratificant.

Segur, però, que t'has deixat alguna cosa per explicar, i constituirà un altre viatge. No triguis massa. Normalment ja sols viatjar amb la imaginació dels teus quadres, i la sorpresa ha estat veure reflectits els teus viatges reals i imaginaris en aquest blog.

Per tant,benvolgut Pere Màrtir, espero un proper capítol (sigui viatge, sigui crítica social, sigui el que et doni la gana, que és el que fas), ben aviat.

Per cert, ara que escric això, Oi que has fet d'ajudant de detetectiu?. Què ens pots explicar del tema?


Petonets i fins ben aviat.

Pere-Màrtir Brasó ha dit...

Hola, Marta:

Doncs si, de moment s'acabat el viatge. Però m'han quedat força coses al tinter que encara aniré explicant de tant en tant.

Ara em centraré més en la cosa "provocandi"...

I, un dia d'aquests, explicaré això de "detectiu".

Fins aviat. Un petó!