dijous, 28 de juny del 2007

AGRAÏMENTS

Només fa uns dies que he encetat el meu Blog. D'entrada, haig d'agraïr al Pere Pascual per haver-ne fet ressò en el seu Blog "Transport públic", cosa que ha propiciat que una altra prestigiosa bloggera com és la Marta Teixidó m'hagi donat la benvinguda i hagi deixat un comentari, encara que per motius tècnics (més ben dit: manca d'experiència meva en aquest tema) ho ha tingut que fer per un altre "costat"...

I, gràcies a l'Albert Ibanyez, que ha estat el primer en respondre el meu HELP! M'ha donat la petita i clara explicació que necessitava. I com que vaig prometre una "recompensa" al bon samarità que m'ajudés, doncs això... Albert: seràs recompensat d'alguna manera i en breu.

Finalment, agraït pels comentaris rebuts fins ara. Tant els anònims (potser no tant...) com els signats.