diumenge, 19 de maig del 2013

PREMI VERSATILE BLOGGER A "ANIMUS PROVOCANDI"


 
 
He tingut la satisfacció de rebre de part de Rosa Isabel Garí, el premi Versatile Blogger, que s'atorga de blocaire a blocaire. Des d'aquí el meu agraïment, i també la sincera felicitació, pel seu bloc "Les Muralles d'Ilturo" d'història i arqueologia, majoritariament sobre Cabrera de Mar.
Les bases del guardó són aquestes:
El Versatile Blogger més que un premi, en el seu sentit literal, és un reconeixement que un blocaire atorga a un altre. Segons les normes del guardó, cal que el blocaire premiat:
 
1. Doni les gràcies al blocaire que li ha atorgat
Fet a través del correu electrònic, Twitter, deixant un comentari al seu bloc i en aquesta entrada.
 
2. Inclogui l’enllaç de qui ha concedit el guardó al bloc guardonat
3. Presenti en un post un llistat de 15 blocs mereixedors del mateix reconeixement
 
4. Contacti els editors dels blocs seleccionats per informar-los que han rebut el premi
 
Estic començant a seguir aquestes normes, però encara em falta incloure l'enllaç de qui m'ha concedit el guardó (dificultats tècniques) i escriure un post amb la llista dels meus 15 premiats, cosa que em costarà una mica, doncs crec que només en segueixo, de manera freqüent, set o vuit. Però intentaré fer-ho tot quan pugui.